marți, 22 februarie 2011

Breslo

                                                           
Am si eu nevoie de ajutorul celor care au magazin pe breslo.
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste lamuriri ceva.
Acum ceva timp,mai exact prin ianuarie,mi-am deschis si eu un magazin acolo,si dupa cum se stie,in prima luna,magazinul este gratis,apoi se percepe o mica taxa,care se plateste pe o luna,sau mai multe.
Cand a venit momentul sa platesc ''darile'',m-am dus frumusel la posta si am platit taxa pentru o luna.
Timpul in care se reactiveaza magazinul,in cazul in care se alege metoda asta de plata,este de maxim 5 zile lucratoare.
E,acum care este problema mea?!Pai am platit din data de 11 februarie 2011,si nici pana in momentul asta nu mi s-a reactivat magazinul.Si plus ca am trimis si e-mail echipei breslo,si nu am primit nici un raspuns.
Are cineva idee de ce se intampla chestia asta?
Ma poate ajuta cineva?
Daca stiti ce se intampla,sau ce pot sa fac sa-mi redeschid magazinul,va rog ajutati-ma cu un comentariu.Va roooggg...
Multumesc anticipat. :-)

3 comentarii:

  1. Maia tocmai ti-am adaugat linkul in lista noastra.Multumim !

    RăspundețiȘtergere
  2. in general ti-l activeaza daca trimiti mail. Mai insista, verifica daca ai trimis pe adresa corecta si eventual ataseaza si o dovada a platii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am avut problema asta.
    Da-mi un mail la dana.g83@gmail.com si vorbim acolo detalii. :D

    RăspundețiȘtergere


99bloguri - Adauga blog - adauga articol


Pentru Webmasters

ClickLink.ro
Linkuri utile
TRAFIC TRIPUL - Directo Web
director web

Ratings and Recommendations by outbrain

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau